Αυτή την αποκάλυψη έκανε χτες ο Νομάρχης Αχαΐας Δημήτρης Κατσικόπουλος, ο οποίος, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι τουρίστες που έρχονται από την Πάτρα με κατεύθυνση την Αθήνα, δεν πληρώνουν διόδια, καθώς υπάρχει Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία, δεν επιβάλλεται κόστος διέλευσης, όταν δεν πληρούνται οι όροι ασφαλείας που έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση!
«Καλούμε τον κόσμο να μην πληρώνει τα διόδια για να χρησιμοποιεί αυτό τον δρόμο. Οι ξένοι, δεν πληρώνουν βάσει νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο δρόμος αυτός δεν πληροί καμία προδιαγραφή για Εθνικό οδικό δίκτυο. Μόνο όσοι τρώνε κουτόχορτο, πληρώνουν για να σκοτωθούν», δήλωσε φανερά φορτισμένος ο κ. Κατσικόπουλος, ο οποίος συμπλήρωσε ότι και όσοι περνούν χωρίς να πληρώσουν, δεν αντιμετωπίζουν καμία κύρωση: «Ακόμα και αν ο οποιοσδήποτε οδηγός περάσει χωρίς να πληρώσει, τον αφήνουν χωρίς να του κάνουν τίποτα. Και αυτό για να μην ανοίξει το θέμα, επειδή το γνωρίζουνε», είπε ο κ. Κατσικόπουλος.
Τα έσοδα από τα Διόδια της Πατρών Κορίνθου, όπως αναφέρουν εκτιμήσεις ειδικών, ανέρχονται καθημερινά σε 80.000 ευρώ, καθώς το κόμιστρο που καλούνται να πληρώσουν οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο είναι από τα υψηλότερα στη χώρα, καθώς αγγίζει τα 2,5 ευρώ και παρά το μεγάλο αυτό ποσό, περίπου 100 χιλιόμετρα του δρόμου από την Πάτρα μέχρι την Κόρινθο, δεν έχει φωτισμό το βράδυ, ενώ περίπου τόσα είναι και τα χιλιόμετρα χωρίς διαχωριστική νησίδα, την στιγμή που η συνολική απόσταση των δυο πόλεων είναι μόλις 150 χιλιόμετρα."
*via my inbox (mailed by lyntzos)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οδηγώ... και το σκέφτομαι
μια συζήτηση για τις μετακινήσεις
Την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου, στις 7.00 το απόγευμα, στα γραφεία της Ανοιχτής Πόλης (Παλαιολόγου 8-10, 1ος όροφος, στάση ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο) συζητάμε με τον συγκοινωνιολόγο Δημήτρη Δέλλη για το κυκλοφοριακό και τις μετακινήσεις στην Αθήνα:
- υπέρ και κατά των υπόγειων πάρκινγκ και του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης,
- οργάνωση των αστικών συγκοινωνιών
- τρόποι αποθάρρυνσης της χρήσης ΙΧ- το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, η πεζή μετακίνηση,
- παραδείγματα από άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.
2 comments:
καλα τα λεει!...αιντε...2,5€...θα χτυπαω και κορνα καθως θα περναω τωρα..μην εχοντας πληρωσει!
βρε καλως το το παιδι!
:)
Post a Comment