Πριν από κάποιο καιρό ανακάλυψα κάτι. Ανακάλυψα βεβαια διαβάζοντας το και δεν ξέρω αν υπάρχουνε πολλοί άνθρωποι που το καταλαβαίνουνε αμέσως αλλα το σίγουρο είναι ότι αν το δεις μια φορα, μετά δεν το ξεχνάς ποτε σου..
Ο λόγος για το λογότυπο της FedEx, μάλλον της μεγαλύτερης εταιρίας courier στον κόσμο. Το συγκεκριμένο post είναι 2 σε 1. Πρώτα, ένα απόσπασμα από ένα κείμενο που λέει κάποια πράγματα σχετικά με τον σχεδιασμό του λογότυπου και στην συνεχεια μια πρόσφατη διαφημιστική καμπανια της εταιρίας που την βρήκα πανέξυπνη!
--------
FedEx is an abbreviation of the company’s original name, Federal Express, which was chosen to symbolize a national marketplace and help in obtaining government contracts. The original Federal Express logo was designed by Richard Runyan in 1973. It consists of the name ‘Federal Express’ in a diagonal position with blue and white background. Following the expansion of the FedEx’s courier business into a company offering overnight courier, ground, heavy freight, document copying and logistics services, FedEx logo experienced an innovative change. In 1994, Lindon Leader of Landor Associates created the new FedEx logo which has become a highly recognized corporate symbol of FedEx Corporation. Behind the FedEx logo’s simplicity, lays an arrow located in the negative space between the ‘E’ and ‘X’ pointing rightwards. While the arrow in the FedEx logo becomes quite obvious when pointed out, it sure is neglected by many. This arrow in the FedEx logo has been used as a form of subliminal advertising of the brand, symbolizing forward movement and thinking.
-------
Και εδώ οι πανέξυπνες διαφημίσεις τους που με πολύ όμορφο τρόπο δείχνουνε ποσο γρήγορο μπορεί να είναι το service τους!
Λατρεύω πραγματικά λογότυπα τα οποια όχι μονο μπορούνε να σου μείνουνε στο μυαλό σαν μια όμορφη εικόνα αλλα συνεχίζουνε να σου αποκαλύπτουνε πράγματα με τον χρόνο. Θα προτιμούσα τα χρώματα διαφορετικά, ίσως και χωρίς καθόλου χρώμα αλλα υπάρχουνε για δυο λόγους. Αφενός μεν για να μας δείξουνε τα πολυαγαπημένα χρώματα της πολυαγαπημένης τους αμερικής, αφετέρου δε το γεγονός ότι χρησιμοποιηθήκανε διαφορετικοί συνδυασμοί χρωμάτων ανάλογα με τα διαφορετικά sections της εταιρίας (πράγμα που μπορεί να το σκεφτήκανε και μετέπειτα φυσικά!).
3 comments:
apisteyto! twra eida to velaki
:/
meta apo toso kairo..
teleia kampania, symfwnw!
πολύ καλό! thanx!
come to advertising with me, mono ... you're good!!!
Post a Comment